שתהיה שנה טובה – עוד בגלגול הזה… [פוסט אורח(ת) שעיקרו מצגת]

 

אני אף פעם לא יודעת מי האנשים שטורחים להכין את כל המצגות האלה שעוברות במיילים, ולא יודעת למה בעצם הם עושים את זה, אבל הפעם קבלתי מצגת שאני יודעת היטב מי יצר ולמה.

זאת מצגת מלבבת שמצמידה אילוסטרציות שונות ומשונות לשיר המצויין "בגלגול הזה" של שלום חנוך, אחד ממלכי המוסיקה הישראלית.

זאת שטרחה וערכה את המצגת היא חברתי הטובה ליבי רן (לא, זה לא ההוא מכוכב נולד! היא היתה קודם…), והיא עשתה את זה א. כי היא ממש ממש מוכשרת (לא רק בעריכת מצגות) וב. כדי לאחל שנה טובה לכל דיכפין.

ואני אפילו יודעת למה היא טרחה והפכה את המצגת  לסרטון יוטיוב.

את זה היא עשתה כי ביקשתי ממנה, כדי שאוכל לאחל באמצעותה לכל קוראיי וקוראותיי, הקבועים והמזדמנים, שתהיה שנה טובה  באמת, ממש עכשיו, עוד בגלגול הזה…

 

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  ביום 28/09/2008 בשעה 23:09

    שנה טובה.

  • חני  ביום 30/09/2008 בשעה 13:33

    של שיר ושל מצגת. ואמן שיהייה לנו מכל זה, בגלגול הזה.

  • טלי  ביום 30/09/2008 בשעה 22:43

    תודה יקירותיי ושנה מעולה! (-:

  • עדי בן זקן  ביום 01/10/2008 בשעה 0:06

    איזה סרטון מקסים! באמת ניכר שמדובר במישהי מאד מוכשרת [איזה כייף שיש חברים כאלה.] תודה לך על השנה טובה המקסימה הזאת… ובכלל שהמילים והספרים שאת כותבת לנו עליהם מלווים אותנו לאורך כל השנה.

    מאחלת לך יקירה שתהיי זו שנה נפלאה גם עבורך. הרבה אושר ואושר, בריאות ואהבה!

    אני שמחה על האפשרות שהייתה לי השנה להכירך. את באמת אדם נפלא!

    חג שמח!

  • טלי  ביום 01/10/2008 בשעה 19:19

    ומאושרת לראות פה שוב את נוכחותך הוירטואלית, דאגתי…

    שנה טובה ומעולה! (-:

  • ורד  ביום 01/10/2008 בשעה 20:10

    טלי יקירתי!
    שתהיה לך שנה טובה ממש כמוך! שתהיה לך שנה גדושה בהרבה אושר, אהבה, בריאות ושלום!
    אני מאחלת לך שהעולם יהיה כפי שאת רוצה שיהיה…
    ושכל משאלות ליבך יתגשמו לטובה
    שלך, ורד

  • טלי  ביום 01/10/2008 בשעה 20:19

    שהעולם יהיה כפי שאני רוצה שיהיה, וואו, הלוואי…

    ומה קורה פה היום עם ההסמקות? נסחפתן, כולה ראש השנה, לא ערב לזכרי..

    אבל תודה רבה ושנה טובה בחזרה! (-:

כתיבת תגובה