סיפור חיפאי ומופע תל אביבי

 

בחמישי בערב, בחיפה שלי, צפוי ערב מעניין עם שלל כוונות טובות של תרבות, ספרות ורב-תרבותיות ונסיון לחשוף ספרים שהם לא הסטנדרט של הרשתות הגדולות להשמיע את קולם של חיפאים ששייכים לחלק מהמגוון התרבותי החיפאי הרחב.

יהיה שם יריד ספרים אלטרנטיבי, מכירת מוצרים בסחר הוגן, שיחות על תרבות, מוסיקה ועוד ועוד.

היוזמה מבורכת, והמנחה של הפאנל המרכזי בערב היא…אמא שלי, ככה שאני עוד יותר בעד.

הארוע בפייסבוק

ואלה הפרטים שמופיעים שם:
ספרים בעברית, ערבית, רוסית ושפות נוספות, הוצאות מוכרות לצד הוצאות קטנות וייחודיות, כתבי עת, ספרי אמן, ספרי קומיקס, ועוד…

יצירה המקומית, הנכתבת ומופקת בחיפה וסביבתה מתוך דיאלוג בין יחידים וקהילות בעיר, לצד פרוייקטים ספרותיים מעניינים מבחוץ.

לצד היריד יתקיימו אירועי תרבות העוסקים בשפה וחברה.

האירוע נהגָה ומופק על ידי פעילי חברה ותרבות בחיפה בשיתוף עם צוות "עט לשינוי" – פסטיבל לספרות ואמנות חברתית .

האירוע ייתקיים בשותפות ובמקביל לאירוע האמנות
"U Turn You" ברחוב מסדה
ולכנס "חיפה- מעיר מעורבת לעיר משותפת" של ארגון שתיל

במקום יפעל בית קפה סחר הוגן.

עוד פרטים אצל אמיתי סנדי

סיכום ממצה של הארוע אצל יוסי רן

ארוע אחר לגמרי, במקום ובסגנון, קורה במוצ"ש, בתל אביב. 

גם שם מדובר בתרבות וגם שם מקורבים שלי מעורבים עד צוואר וגם על הארוע הזה אני ממליצה בלב שלם בלי שום קשר. מוצ"ש הקרוב, 20:30, מרכז סוזן דלל, אולם ענבל.

כבר כתבתי על זה המון, תסלחו לי שהפעם אני לא מכניסה לינקים, אבל יאללה, הגיע הזמן שתבואו לראות על מה אני מדברת כל כך הרבה!

הארוע בפייסבוק

האתר של דוז.פואה (כול פרטי קשר להזמנת כרטיסים בהנחה)

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • דודו פלמה  On 23/06/2010 at 20:13

    לגמרי במקרה, הייתי היום בחיפה בהוצאת "פרדס" ברח' מסדה 30.
    אם הייתי יודע הייתי נשאר עד מחר כדי להשתתף באירוע(-:

  • mooncatom  On 23/06/2010 at 21:57

    איזה הצטרפות מקרים!

    עדיין לא גילית לך טלי,
    אבל יש לי פרק חיפאי מאוד מאושר בעברי.
    למדתי בויצו וגרתי ברחוב הילל
    והייתי סדרנית באודיטוריום,
    אלה היו שנים מאוד שמחות
    ואני מאוד מאוד אוהבת את חיפה.

    גם האירוע נרה לי מקסים ותרבותי לעילא,
    אבל אני צריכה להיות בתל אביב המהבילה.
    (וההבלותית…)

  • mooncatom  On 23/06/2010 at 21:58

    נרה לי????
    אני חושבת שדימנציה שבאה עם הגיל מתחילה…

  • שועי  On 24/06/2010 at 8:57

    טלי יקרה,

    זו יוזמנה יפה, כמעט כמו המשך של מה שאנחנו מנסים לחולל דרך האתרים שלנו (מגיע ליוזמה כזאת דוז פואה). יישמחו החיפאים, במיוחד החיפאים מ(רחוב) טבריה.

    מיכל, נרה לי, זה המשך של שיר החנוכה: נר לי, נר לי, נר לי דקיק, רק בתיקון מגדרי הולם. כנראה, שזוהי השפעתם של פלמשטרום וכריסטיאן מורגנשטרן וברושי הזהב וגם של זלדה עם הכריזנטמה.

    דודו, מתוך הארבעה שנכנסו לפרדס, אף אחד עוד לא הוציא ספר שירה.
    (-:

  • טלי  On 24/06/2010 at 9:17

    תסלחו לי שאני לא במצברוח ללהטט אתכם במילים ומשמעויות, אבל שימחתם אותי, תודה (-:

  • mooncatom  On 24/06/2010 at 10:56

    אוי טלי.
    נכנסתי לעיתון לבדוק אם קרה משהו,
    וראיתי שירד גשם בבוקר בחיפה,
    אז כנראה שזו את…
    אני מצטערת.

  • טלי  On 24/06/2010 at 11:19

    סליחה אם הדאגתי אותך מיכלי, לפעמים יורד גשם לא רק ברמה הלאומית/חדשותית/מוניציפלית….אבל את חמודה.

  • דודו פלמה  On 24/06/2010 at 13:44

    היי שועי, מצד אחד, נכון, אמנם אף אחד מהארבעה לא כתב שירה,
    וחוץ מר' עקיבא גם לא ידע להבדיל בין שיש למים.
    אבל מצד שני, אחד אמר:ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה,
    ושני אמר: זה ספר תולדות אדם. ומה זאת אם לא שירה?

  • שועי  On 24/06/2010 at 19:34

    זה ספר תולדות אדם זה כלל גדול מזה כדאמר ר' שמעון בן עזאי.
    שחלק על עקיבא רבו.
    ישנם פרשנים אירופאיים בעיקר, בני דורות שונים (החל במאה השלוש עשרה ועד המאה השמונה עשרה), שבביאורם על מדרש ההלכה התנאי הזה (במקורו, ולאחר מכן כפי שהובא כברייתא בתלמודים) התקרבו מאוד למה שלוינס (אולי גם שושני) פירשו באשר לעקבות האלהות על פני האחר.
    אולי עוד פעם אזכה לכתוב על כך. מי יודע, ישנם כל כך הרבה דברים אשר מעוררים רצון לדון בהם.

להשאיר תגובה

