סלינו על כתפינו, דוז.פואה בעקבותינו

אני יודעת שהכותרת הזאת לא מזהירה, אבל תרשו לי רגע לקחת אויר מכל העניינים הבאמת חשובים שכתבתי עליהם לאחרונה וגם מהדברים החשובים של רמי אלחנן שציטטתי כאן – לא עצימת עיניים, לא הדחקה, רק נשימה עמוקה של אויר אסקפיזם צלול כיין למילוי מצברים.

ותרשו לי להזמין אתכם, שוב למופע מצחיק וכייפי שאני תמיד יוצאת ממנו עם חיוך ענק על הפנים, מופע שמתאים למי שאוהב את הארוויזיון וגם למי שלא סובל את זה בכלל, למי שאוהב מוסיקה, למי שאוהב נוסטלגיה, למי שאוהב לשמוח, למי שיודע לזהות ולהעריך מופע שנעשה מתוך אהבה אמיתית והנאה אמיתית.

כבר תיארתי כל כך הרבה פעמים מה קורה שם, אבל למי שלא קרא – כל השירים שישראל שלחה לארויזיון במשך השנים מועלים בשחזור מדויק של תלבושות, פאות, כוריאוגרפיה והבעות פנים ומבוצעים בליפסינג ("תזמורת בצורת").

רוצים להבין איך זה נראה? תציצו בקטע מאולפן יום העצמאות של ערוץ 2:

אני כבר ראיתי את המופע הזה כמה וכמה פעמים (לא רק בגלל שזה מופע של חברים שלי…) והתמכרתי.

המופע מודולרי ומשתנה כל פעם מתוך הרפרטואר המלא של השירים הישראלים בארויזיון, הפעם צפויים שני שירים חדשים שעדיין לא עלו על הבמה וגם חידושים בהנחייה, ואת האנרגיה התוססת שעוברת מהבמה לקהל קשה לתאר במילים ואפילו לא בוידאו – בואו ותרגישו לבד.

יום חמישי 20.5.2010

בשעה 20:30

במרכז סוזן דלל (אולם ענבל)

להזמנת כרטיסים:
03-5180179
 

על הבמה: יונתן שוורץ, סיון בן ישי, אמיר ירושלמי, רוני וידמן, עומר טל, רותם גולדנברג

 

 
אני כתבתי עליהם כבר כמה וכמה פעמים (כולל סרטונים מושקעים ונורא מצחיקים):
 
 
 
בואו, בואו, באמת כדאי!
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • mooncatom  On 19/05/2010 at 17:43

    טלינקה יקרה,
    אני כל כך שמחה לראות שאת לוקחת נשימה,
    טיפה מנוחה מתיקון עולם.
    הוא יחכה קצת ואת שירי ביחד איתי:
    אני נתתילה חיי יה…
    רדתי על בירכי יה…
    מינו לי כולם למ…
    דתי מה זה סתם אני נתתילה
    אני נתתילה
    אני נתתילה
    את חיי.

    ולמייטיבי לכת:
    בבקשה!!!

  • טלי  On 20/05/2010 at 11:45

    יום יבוא ואפילו השיר הזה יהיה בדוז.פואה. לא הערב, אני חוששת, אבל יהיו הרבה שירים אחרים ומצויינים.

    בסוף גם את תבואי…(-:

  • שוֹעִי  On 20/05/2010 at 14:11

    טלי יקרה,
    צריך להכיר את דוז-פואה לתורכים, כדי שראש הממשלה ארדוואן יחליט
    שצריך להקים הרכב תשובה לציונים. בין שירי תורכיה לאירוויזיון היו כמה וכמה פנינות- פאר (כגון: קאקאבאש, הבלתי נשכח), שאני מצליח לזכור אותם, גם אחרי שנים, בלי שהבנתי מילה, לאין-ערוך יותר מאשר השירים ששלחה ישראל.
    אולי כדאי לעניין את חבורת דוז-פואה במופע המשך של שירי תורכיה לאירוויזיון?
    (-:ף

  • טלי  On 20/05/2010 at 14:57

    שועי יקר,

    המממ…חכה, הם עוד לא נענו להצעה שלך לייצג את ישראל בארויזיון…..פרה פרה, שלא לומר, בתורכית צחה, יבָש יבָש….יעני לאט לאט…(-:

    יום יבוא, וגם אתה תמצא את עצמך בקהל של דוז.פואה, ואז תגלה ולא תאמין כמה שירים ששלחה ישראל אתה זוכר בע"פ…(-:

  • שועי  On 20/05/2010 at 15:53

    דרך המלך היא לי דרכי היחידה
    דרך המלך אהבתי היחידה…
    מי יכול לשכוח. מי יהין ליבו לסלוח.
    מעולם לא זכה המיין-סטרים לכזו האלהה פומבית.
    אפילו גלגל"צ מתונים יותר.
    (-:

  • טלי  On 21/05/2010 at 13:38

    ((-:

    אתה רואה? אמרתי לך, ואת זה אתה לפחות יודע שאתה יודע, חכה תראה מה יקרה כשתגלה לחרדתך שאתה יודע מילים לשירים שלא ידעת שאתה יודע…(אמרה זאת שלחרדתה התעוררה הבוקר כשהיא מזמרת את השיר החדש של הראל סקעת לארוויזיון, והיא בכלל לא ידעה שהיא כזאת…)

    העיקר שהשארת לי רק מילים…(-:

    (נו, זה השיר. סקעת. אבל הביצוע של יונתן עדיף כי הוא גם מרגש וגם קורע מצחוק בו זמנית…)

כתיבת תגובה

