חנוכת בית וירטואלית

נחתתי כאן סוף סוף, אכסניה חדשה לבלוג לא חדש, ואחרי שהכרזתי רשמית על המעבר  הגיע הזמן לנסות להכניס את המפתח לדלת.

יש פה עוד הרבה עניינים טכניים שאני לא מבינה, רובם, אני מקוה, נסתרים מעיניכם, אבל אני מתנצלת מראש על תקלות או בלגנים בלתי צפויים.

ואם אני כבר מזמינה אתכם לחנוכת הבית הוירטואלית שלי, תרשו לי להזמין הנה גם ילדים מקסימים, שהמקום הזה- ישראל, הוא הבית שלהם, כמו שהוא הבית שלי ושלכם ושל הרבה אנשים אחרים.

האתגר של ריבוי לינקים לפוסטים שלי מהעבר עוד קצת גדול עלי כרגע, אבל אם נדדתם הנה בעקבותיי  מאכסניית רשימות, אתם כבר יודעים שאכפת לי מילדים באשר הם ויודעים גם שיש בליבי פינה חמה ל 1,200 ילדים מקהילת מהגרי העבודה, ילדים שנולדו כאן ועומדים בפני גירוש.

היום פורסם השיר הזה, שאין מתאים ממנו כדי לחנוך את הבית הוירטואלי החדש הזה-

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • שוֹעִי  On 14/04/2010 at 21:22

    מברוכ, ובהצלחה
    ((()))

  • חיה טופז  On 14/04/2010 at 21:29

    ברכות לבית החדש.
    הקליפ יפיפה, מרגש ומעורר תקווה שאכן יהיה כאן טוב.
    אין מתאים משיר זה גם ליום העצמאות.

  • רוני  On 14/04/2010 at 22:19

    שיר עם לב (ושובר לב), בלוג עם נשמה. אין כמוך, טלי.

  • bddaba  On 15/04/2010 at 10:07

    שיהיה במזל, תיהני כאן. שרון רז.

  • טלי  On 15/04/2010 at 12:15

    שועי – שוקראן, יא עזיזי, ובחזרה (-:

    חיה- תודה רבה!
    הקליפ אכן מרגש מאוד, למרות שלצערי הוא הולם מאוד את מגילת העצמאות המקורית, פחות את המצב הנוכחי, אבל בדיוק לכן זה כל כך חשוב. חשוב גם להפיץ אותו הלאה!

    רוני – ריגשת אותי בחזרה, נשמה…

    שרון – תודה תודה, תיהנה גם אתה.

  • mooncatom  On 15/04/2010 at 16:10

    תתחדשי טלי,
    ותרגישי בית,
    וכשיהיה לך נוח ונעים כאן, אז…
    תמשיכי לעשות את הדברים הטובים והיפים שאת עושה!!
    וכמו בכל מקום שתהיי,
    תגעי בלבבות של כולנו.
    תודה.
    מיכל ש.

  • טלי  On 15/04/2010 at 18:08

    תודה רבה מיכל (-:

    וואו, קצת גדול עלי המשפט הזה, אבל אשתדל….

  • שחר שילוח  On 15/04/2010 at 19:58

    תודה טלי, זה מרגש מאוד. אני מייד מטוויטה את זה.
    אני כמובן נגד הגליית ילדים, אבל לפעמים אני חושבת, רבאק, מה הם עשו רע שהם צריכים לחיות דווקא כאן, במדינה המידרדרת הזאת?

  • טלי  On 17/04/2010 at 14:02

    תודה תודה שחר, ואני לא שוכחת שבאופן הסטורי את האדם הראשון ששמעתי ממנו על הצורך להירתם למען הילדים האלה…אז שמעתי ולא האמנתי.

    כן, גם אני חושבת לפעמים, ואם הם או הוריהם יבחרו לעבור למקום אחר אני לא מתכוונת לעצור בעדם, אבל הרעיון לגרש אותם עושה לי צמרמורת.

  • שוֹעִי  On 17/04/2010 at 20:34

    טלי ושחר,
    לא יגורשו. לא יקרה. למה? לא ניתן להם.

  • טלי  On 18/04/2010 at 12:06

    הו, כמה שימחת אותי במשפט הפשוט והנכון הזה!

    לא יקרה. למה? לא ניתן להם. כמה נכון ככה פשוט.

    בדיוק!
    (-:

  • אסתי  On 21/04/2010 at 8:54

    קצת מאוחר ובכל זאת – תתחדשי מותק.
    ברכות לבית החדש שנותן טעם של ישן ומוכר ואהוב.
    הפרחים בדרך.

  • טלי  On 21/04/2010 at 20:31

    תודה תודה אסתי דארלינג (-:

להשאיר תגובה

