לא כל יום פורים?

לא כל יום פורים, אבל משהו ממה שמכונה "אוירת החג" אפשר יהיה עדיין לתפוס ביום שלישי הקרוב, בצוותא ת"א. לא מאמינים לי?

תיכף תראו.

 זוכרים שבפעם הראשונה שבה סיפרתי לכם על דוז.פואה התלוננתי שיונתן וסיון מתעקשים לשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא מעלים לרשת קטעים מהמופע?

כנראה שלפעמים משתלם להתלונן… סוף סוף, לשמחתי, ובעזרתה של עורכת הוידאו המופלאה שלהם מורן בריר,  עכשיו אפשר להבין קצת יותר מה זה הדבר הזה:

DUZ.PUA עובר לצוותא!

המופע, הדמויות, השירים, התלבושות, הפאות
הקאמפ, הקאלט, הטראש והדבש
במהדורה מרעננת ומסחררת

ביום שלישי
9.3.2010
בשעה 20:30
בצוותא חזן 3
אבן גבירול 30, תל-אביב

להזמנת כרטיסים:

קופת צוותא 03-6950156/7

 

כבר כתבתי עליהם כאן  וגם כאן  וזה האתר הרשמי שלהם

וכאן הארוע בפייסבוק 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ענבל ו  On 06/03/2010 at 23:55

    תודה על ההצצה, עכשיו אני מתחילה להבין על מה את מדברת.

  • ליבי  On 07/03/2010 at 1:41

    נותרו עוד כרטיסים, ואפשר עוד להזמין אותם, אז יאללה בלאגן!
    🙂

  • שועי  On 07/03/2010 at 9:03

    בסופהּ יזכו חברי ההרכב ליצג את ישראל באירוויזיון על-באמת.

  • מיכל ש.  On 07/03/2010 at 13:50

    אני כל כך זקנה
    שאת לא תאמיני את מי א נ י זוכרת שרים באירוויזיון… חחח… זה כל כך פאתטי שאני לא אגיד. ולכן אני אפילו לא כל כך נוסטלגית לזה, כלומר אני נוסטלגית לערבים האלה שבהם היה רק ערוץ אחד והמשפחה שלי עם אגוזי קשיו (בחיי, רק פעם בשנה, באירוויזיון) יושבים ומתענגים על א י ר ו פ ה… גדול!
    אבל אני מודה שהתלהבתי דווקא (וחרשתי את היו טיוב) ואלך לערב הזיכרון למייקל שלהם.

  • טלי  On 07/03/2010 at 17:06

    ענבל – אני שמחה, באמת קשה מאוד לתאר את זה במילים…מקוה שתלכי לראות!

    ליבי – יאללה בלגן אינדיד, יהיה מעולה יקירתי, אני בטוחה!

    שועי – אתה חושב? לא נראה לי שזה בתכנית, מה גם שהם לא שרים על אמת, הכל בליפסינג, יעני תזמורת בצורת לביצועים המקוריים. לשיר זו לא המומחיות שלהם. לשחק ולרקוד לעומת זאת – ועוד איך.

    מיכל – מה פאתטי מי פאתטי, מי? כוורת? תגלי…
    קשיו זה טעים, לכי תדעי, אולי ההםקה תחליט לחלק גם קשיו לקהל בנוסף לשלל ההפתעות, אין לדעת (ומקסימום, תביאי מהבית ותרגישי צעירונת. ולא שאני מסכימה איתך שאת זקנה…).

    אני שמחה שהתלהבת וחרשת את היוטיוב, אם כי כל הסרטונים של דוז.פואה קיימים כאן בבלוג שלי וגם, כמובן, באתר שלהם, לא צריך להתאמץ…
    אבל אני רוצה לעשות סדר בבלגן: ערב הזכרון למייקל שייך לאנסמבל מייקל ודוז.פואה שייך לדוז.פואה. אמנם אבי דנגור משתתף בשני ההרכבים והערבים וגם פותח את הסרטון פה למעלה בתפקיד גדעון בר, אבל מעבר לזה אין שום קשר, מייקל לא קשור לאירויזיון ואני אמנם ממליצה על מייקל, בשמחה ובחום, אבל זה לא נותן פטור מדוז.פואה, ראי הוזהרת!
    (-:

  • שועי  On 07/03/2010 at 18:56

    הם לא יהיו הזוכים הראשונים באירוויזיון שלא יודעים לשיר על באמת. למעשה, התחרות האמיתית עצמה לעתים נדמית למשהו המשלב בין קאמפ ובין ליפסינג. חוץ מזה, יכול להיות מקורי לשלוח לאירוויזיון שיר אילם. כלומר שיר שבו הלהקה מתנועעת במיומנות מיטבית עם תלבושת שהיא מחווה לתחרות האירוויזיון לדורותיה, על רקע מוסיקת אירוויזיונים ומניעה את שפתיה חרישית בטקסט הגרוטסקי מכל:
    בוקר טללים ירווני, ולפני דרך מלך!
    דבר כזה עוד לא היה. יש לזה סיכוי לדעתי

    חוץ מזה, יזמינו את המופע השלם בכל אירופה אחר כך.

  • טלי  On 07/03/2010 at 20:12

    כבר קידמת אותם מדרגת השתתפות לדרגת זכייה ואפילו עוד לא ראית את המופע…

    אתה צודק, אבל הם אולי יהיו הראשונים שלא מתיימרים לדעת לשיר… כך או כך, אני מתחייבת חגיגית להעביר את הרעיון שלך לגורמים הרלבנטיים וימים יגידו…(-:

    (אגב, אם אתה שואל אותי, באירופה יכולים להזמין את המופע השלם כבר עכשיו. גם בארץ).

Trackbacks

כתיבת תגובה

