בקשת עזרה מבוני אתרים, הגשמת חלומות ואיחולי שנה טובה

השנה נולד לי חלום.

חלום מקצועי, שבינתיים עוד לא מספק לי כסף, אבל כבר סיפק לי המון סיפוק ושמחה ובאמצעותו כבר הצלחתי לשמח לא מעט ילדים, והלב עוד נטוי.

את החלום הזה בישלתי במשך המון זמן, לאט לאט, על אש קטנה, הוא נולד לא מזמן, ואני עדיין קצת מגוננת עליו ועוד לא לגמרי חושפת אותו.
העניין הוא שכדי לחשוף אותו לעולם באמת, כמו שצריך, החלום ואני זקוקים לאתר אינטרנט.
אני אמנם כותבת את הבלוג הזה כבר קרוב לשנתיים, אבל אנשי "רשימות" המסורים דואגים לכל הצדדים הטכניים ואני לא באמת מבינה באינטרנט, זאת רק אשליה אופטית..

.
החלום שלי צריך אתר משלו – מקצועי, רציני, בשלוש שפות (עברית-ערבית-אנגלית), עם גרפיקה וטקסטים ותמונות והכל. קניתי לו כתובת ושם, אבל אני צריכה עזרה מאנשים שיודעים איך לקחת את המחשבות והתכנונים שיש לי בראש ולהפוך אותם לאתר אמיתי ויפה.
בעולם האינטרנט מסתובב כסף, אבל אני מודה בגלוי – אין לי אפשרות לשלם עבור בניית האתר הזה, בטח לא לשלם את הסכומים המקובלים והמגיעים בתחום.

 במקרה הזה, ולא בקלות, אני מבקשת עזרה בהתנדבות, או כמעט בהתנדבות, ולכן אני מבקשת עזרה מאנשים שהחלום שלי נוגע להם בלב, אנשים שרוצים לקחת חלק בפרויקט שמחבר בין ילדים, ספרים, תקוות וחלומות, פרויקט שמיועד לילדים ישראלים ולילדים פלסטינים, אנשים שמאמינים שלכל ילד ולכל ילדה מגיעים חיים טובים, שמחים ומוגנים, אנשים שרוצים ויכולים לעזור.
אה, ואם אתם באמת רוצים ויכולים להרים את הכפפה, אנא פנו אלי דרך "כתבו אלי" למעלה מימין.

החלום הזה שלי נולד לא מזמן, ולקראת השנה החדשה אני מבקשת ומתפללת שהוא ימשיך ויגדל ויסתעף ויגיע לכל המקומות שאליהם אני מכוונת אותו, וגם למקומות טובים אחרים, שאני עדיין לא יודעת שאני רוצה.

אני מבקשת ומתפללת גם להגשמה של עוד חלומות שלי, אישיים ומקצועיים, ומאחלת מכל הלב, לכל קוראת וקורא של הבלוג הזה – הקבועים, המזדמנים, המגיבים והשותקים, שהשנה יתגשם לכם לפחות חלום יפה אחד, ושעד השנה הבאה יוולד לכם לפחות עוד חלום חדש אחד, וכל המרבה הרי זה משובח.

שנה טובה! (-:

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • אסתי  On 18/09/2009 at 11:22

    ואת כישורי בעיצוב אשמח להעמיד לרשותך ולרשות חלומך.
    בבניית האתר עצמו לא אוכל לסייע כי אמנם למדתי דריםוויבר וhtml ופלאש אבל מעולם לא ישמתי את העניינים הטכניים האלו

  • תמי  On 18/09/2009 at 12:19

    מי ייתן שיתגשמו כל חלומותייך ולא רק זה.

  • שועי  On 18/09/2009 at 13:36

    אנסה לבדוק אחרי החג, עם כמה ידידים אלטרואיסטים משהו, כי למרות כוונותיי הטובות
    אינני מקים אתרים. אעדכן, אם אוכל
    שנה מעולה, שלום אנשאללה, בריאות ופרנסה טובה, והרבה אהבה ותקוה

  • דב  On 18/09/2009 at 13:38

    שנת הגשמת חלומות
    לכל הפחות אחד מהם
    העיקרי – אתר משלך.

  • טלי  On 18/09/2009 at 16:04

    תודה רבה! (-:

    אסתי – תודה יקירתי, אני מעריכה את זה מאוד ויש בהחלט סיכוי גדול שעוד אפרע את השטר הזה.

    תמי – תודה רבה, אמן ובחזרה אלייך!

    שועי- זה לא מוטל על כתפיך, כמובן, אבל נוגע לליבי הרצון שלך לנסות ולחבר אותי לאנשים שמבינים בזה. אינשאללה ואמן על כל איחוליך ואיחולים, כידוע, מתרבים בהתחלקות, וגם חוזרים אל השולח כבומרנג של ברכות. שנה טובה לך ולכל העגורים החופשיים (-:

    דב- אתר משלי כבר יש לי, זה הבלוג הזה, כאן מדובר על הפרויקט שלי, ולו אכן מגיע אתר משלו- תודה רבה לך!

  • מרית  On 19/09/2009 at 0:56

    זה יקרה, אני יודעת. בלי להתעלם מכל השחור (גיליתי בשנה האחרונה עד כמה אנשים רוצים לעזור ולתרום. שנה טובה ומתוקה, טלי, לך ולילדים.

  • טלי  On 19/09/2009 at 17:23

    אם את יודעת – אז אני יכולה להיות רגועה (-:

    שנה מצויינת לך ולשאר האנשים הטובים שסביבך.

  • אילנה  On 19/09/2009 at 20:30

    עוסקת בענינים אלטרואיסטים חברתיים
    ובונה אתרים
    אני מעבירה לה קישור לפוסט

  • פנינה פלמן  On 20/09/2009 at 9:03

    הי, טלי

    מחזיקה אצבעות שתוכלי להגשים חלום זה שנראה לי מאד חשוב ומיוחד.

    חיבוק חם
    שנה טובה
    פנינה

  • טלי  On 20/09/2009 at 13:05

    תודה רבה לשתיכן, מכל הלב!

    אילנה – זה יכול להיות נפלא, אני מחכה…

    פנינה – אמן ואמן ועוד תודה. זה מחמםלי את הלב (-:

  • חני  On 20/09/2009 at 13:17

    שיתגשמו חלומותייך! (אם יהייה לי רעיון ספציפי אכתוב לך למייל.)

  • טלי  On 21/09/2009 at 19:01

    שיתגשמו גם לך חלומות, בדרכם של הספר והתערוכה החדשים שלך (-:

  • ענת  On 23/09/2009 at 6:21

    נראה לי שאני מתאימה להגדרה 🙂
    דברי איתי, אשמח לעזור כמיטב יכולתי

  • עידית פארן  On 23/09/2009 at 6:34

    לאתר הזה…
    אבל באמת, טלי
    אם יש משהו שאני כן יכולה לעשות
    אני אשמח
    אפילו אם להביט ולהנהן
    הנהונים זה דבר נורא חשוב….

  • טלי  On 24/09/2009 at 13:36

    ענת- אהיה איתך בקשר בקרוב, מעריכה את נכונותך מאוד מאוד מאוד! (-:

    לשמחתי קבלתי כמה הצעות, נמצא דרך לשלב בין הכשרונות והיכולות של כולם (כולן, האמת…)

    עידית- בטח שהנהונים זה נורא חשוב, ועוד יתגלו גם דברים שאת יכולה לעשות למען האתר ו/או הפרויקט- אני בטוחה, וזה מאוד משמח אותי. את מותק! (-:

כתיבת תגובה

