כף ידי השמאלית

את השורות הקצרות האלה אני מקלידה ביד שמאל המקרטעת על המקלדת אות אות, לאט לאט.

מסתבר שהאינטרנט בכלל ו"רשימות" בפרט גרמו לי לכתוב הרבה, לשלוף מילים ומחשבות מהראש אל המקלדת וכנראה גם לאמץ את אצבעותיי מעל ומעבר ליכולתן.

אז כבר הרבה יותר מדי ימים יש לי דלקת רצינית באצבעות, אני נלחמת בה ככל יכולתי בנשק קונבנציונאלי ואלטרנטיבי, מקוה לטוב ומשתדלת לתת ליד מנוחה.

שמאלנית, שמאלנית, נורא קשה להסתדר בלי יד ימין…

 

ביקורות הספרים שאני מפרסמת כאן מועלות לבלוג רק עם שידורן ברדיו ולכן, כשמדובר על טקסט שכתבתי מזמן, אני צריכה להתמודד רק עם קופי-פייסט פשוט וכמה קישורים, והביקורות יכולות להמשיך להתפרסם פה במקביל לשידור, בלי חשש.

לגבי עניינים אחרים אני גוזרת על עצמי שתיקה חלקית מטעמי הקלדה.

זה מתסכל ומעצבן כי דוקא עכשיו יש לי ה-מ-ו-ן מה לכתוב על מגוון עניינים, אבל עכשיו הזמן להתאפק ולתת ליד לנוח בתקוה שבקרוב אוכל לשוב ולהקליד כל מה שבא לי.

 

אז סליחה על ההתמקדות הזמנית רק בספרים ועל הקצרנות הזמנית בתגובותיי בבלוגים ובמקומות אחרים ברשת – ברוחי יש לי תגובות מפורטות וארוכות על הכל, אבל עכשיו האצבעות במקום הראשון. 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • ענת פרי  On 01/07/2008 at 0:55

    ותטפלי גם בחוליות הצואר. בדרך כלל זה קשור.

  • פנינה פלמן  On 01/07/2008 at 5:58

    ומאחלת לך ולנו שהדלקת תעבור מהר ונמשיך להנות מכל מה שיש לך להעניק לנו!

  • חני  On 01/07/2008 at 8:01

    זה הזמן לנוח. העיקר שתרגישי טוב. אחר כך תחזרי בכחות מחודשים -:)

  • טלי  On 01/07/2008 at 13:39

    אמן ואמן!

  • אסתי  On 01/07/2008 at 16:10

    כי לי היתה פעם דלקת כזאת. היא היתה אכזרית וקטלנית ולקח הרבה מאוד זמן עד שעברה.
    מה שמקל (במידה ומדובר על שורש כף היד) זו תחבושת אלסטית שיש היום כאלו שמעוצבות במיוחד למטרה הזו עם עצם של לויתן או משו.

    ו… אני לעומת זאת, הצלחתי להתחבר שוב לציביליזציה
    והנה אני כותבת ומגיבה ובכלל

    הורה הורה.

  • גילי  On 01/07/2008 at 16:42

    גם אני עברתי דברים דומים. גם אצלי תחבושת אלסטית עזרה קצת, האמת שכרכתי את היד לכרית מחוממת, סתם כרית קטנה מלאה בפולי שעועית יבשים שחיממנו קצת במיקרוגל, וזה גם קיבע וגם הקל על הכאב.

  • יוסי  On 02/07/2008 at 0:12

    פִּגעֵי עכבר ומקלדת אינם אמורים להכאיב למי שאיננו מתפנס מהיי-טק.
    המוסר הבסיסי איננו סובל את האפשרות שאמנים יסבלו מאותם מכאובים.
    אנו שותים את הגיגייך. החלימי מהר, אל תשאירי אותנו צמאים.

  • מיכל  On 02/07/2008 at 6:23

    .

  • עדי בן זקן  On 03/07/2008 at 0:33

    טלי יקירה באמת תהיתי מה פשר שתיקת המילים, היחסית אומנם, שלך… רק בריאות יקירה! מקווה שהיד תחלים במהרה ושאת תשובי אלינו כמה שיותר מהר, ואנו נחזור להתמוגג מן המילים ,הסקירות וההמלצות!

    בריאות. בריאות. בריאות.

    בנתיים נוחי לך. מנוחה לגוף ולנפש.

  • טלי  On 03/07/2008 at 11:35

    תודה גדולה וענקית לכולכם.

    אסתי- בעיקר האצבעות אבל גם שאר היד.את האלסטית אני מכירה עוד מלפני השיא הנוכחי.

    גילי- מנסה לחמם בהרבה דרכים, אולי אוסיף גם כרית…

    יוסי- צודק… תעביר את תלונתך לרשויות המוסמכות…

    עדי- סקירות שנכתבו מזמן דוקא יש, תיכף מעלה אחת ביד שמאל ומתאפקת בקושי רב לגבי השאר.

    תודה תודה! (-:

להשאיר תגובה

