תיכף אשוב

למרבה ההפתעה, הוזמנתי להשתתף בסדנה מצומצמת של חינוך לשלום שמתקיימת אי שם בעיירה קטנה בטוסקנה.

האמת? אם אני הייתי אחראית על תקציב החינוך של מקום קטן, אני לא משוכנעת שהייתי בוחרת להשקיעו דווקא בהטסת אנשים מיבשות אחרות.

 אבל כיוון שמארחיי הנדיבים (שלא קוראים עברית…), אחראים, למזלי, על כל העניין ולא אני, נפלה בחלקי הזדמנות פז ואני מתכוונת לנצל אותה בשמחה כדי להרים קצת את הראש מעל המים העכורים של המציאוּת הישראלית, לקחת נשימה עמוקה של אויר אחר, נקי יותר, ולצלול בחזרה פנימה…

כדי להיות מושחתת לגמרי, וגם כדי לבדוק אמפירית אם אכן הייאוש נעשה יותר נוח, בדרך הלוך וחזור אעשה חניות ביניים אצל חברה בלונדון ובעוד עשרה ימים + התאוששות אחזור עם דיווחים, עניינים וספרים, וגם אחזור לקרוא ולהגיב בבלוגים השכנים.

אז תהיו ילדים טובים, תייצרו רק חדשות משעממות ותקבלו שוקולדים וירטואלים מהדיוטי-פרי… (-:

* וגם כשאני לא פה, דיונים בהחלט יכולים להתנהל גם בלעדיי, תרגישו חופשיים להכנס, המפתח מתחת לשטיחון, תרגישו כמו בבית!

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • חני  On 12/03/2008 at 22:46

    תהני בלי רגשות אשם. איזה כף! סעי בשלום ותחזרי בשלום. ואנחנו נחכה, מקווה שגם בשלום…

  • אסתי  On 13/03/2008 at 7:03

    ועוד בטוסקנה!
    איזה יופי. זו חוויה בהחלט אחרת. מרתקת וחד פעמית.
    כמי שהשתתפה בכמה וכמה כאלו (לא בחו"ל אבל עדיין) אני יכולה להגיד לך שזה הולך להיות מעניין אבל גם קשה ומתסכל.
    מחכה לסיפורים שלך ושיהיה נורא בכייף ובעונג.

  • אריה עירן  On 13/03/2008 at 9:08

    מי אמר שלום , ולא קיבל ? ירים את ידו .
    מלבד העובדה שהמילה שלום משמשת כאוסף צלילים כאשר נפגשים או נפרדים יש מעט מאד שלום לכולנו .
    אני יהודי שרוצה שישהיו יהודים גם בעתיד . זה לא מובטח אוטומטית .
    אני מסוגל להוכיח ששלום אינו הדרך לקיום עם ישראל בעתיד . אני גם עשיתי את זה . זה מכוער וזה מגעיל אבל זו האמת .
    יש מבנה הגיוני סדור בספר שכתבתי וכולם מוזמנים לקרא .
    הספר פורסם בקטעים באתר הייד פארק בפורום "שומר ישראל" שאני מנהל .
    לא, זה לא פורום דתי . זה פורום לוגי , אבולוציוני .
    בידיות אני אריה עירן המכונה "המחשל"

  • תוהה  On 13/03/2008 at 13:11
  • מיכל  On 13/03/2008 at 22:06

    תהני! 🙂

  • איילת  On 13/03/2008 at 23:26

    ונסי לעדכן משם. נשמע מעניין.

  • טלי מלונדון  On 14/03/2008 at 13:27

    לא יודעת אם אוכל לעדכן משם, אבל אשתדל, איילת, ואם לא משם אז כשאחזור. בינתיים אני מתאוששת מטיסה מתישה ומתכוונת לספוג קצת אויר לונדוני.

    לתוהה- אל חשש, לא אתן לך את התענוג…

כתיבת תגובה

